Sabtu, 9 Mei 2009

kisah ini benar2 terjadi dalam hidup aku...



selepas habis sek..aku bercinta dgn seorang lelaki..hampir 6bulan kami baercinta..satu hari ni aku jumpa la dia mula2 kami bual2..agak lama berbual tangan dia mula meraba aku..aku pun biar ja la, mula2 raba lepas tu kami bercium dalam asyik bercuim tu tangan dia dah mula main tetek aku..lepas tu dia tanya..ayg, abg nak isap tetek ayg boleh? aku cuma menganguk kan aja..maybe dia faham kot..dia pun selak baju aku dan angkat bra aku..apa lagi di isapnya tetek aku..aah...aaaahhhh..aaahhh sedapnya syg...tgan dia pula dah masuk dalam kain aku..tetiba dia senyum..sayang dah basah ya..aku cuma tersenyum malu..kemudian dia baringkan aku..dan menindih tubuhku kami bercium sepuasnyaa sambil tangannya menarik suar dalam ku keluar..kemudian dia meraba raba puki aku..sayang boleh x abg nak jilat..boleh abg..dia selakkan kain aku ke atas..dan aku meluaskan kakangan aku..aahh aaahhhh aaahhhhh sedap abg aaaaahhh....abang lagiiiii ahhhhhhh sedappppppnyaaaa...hampir15 minit puki aku di kerjakan..dia terus menanggal kan pakaian aku dan pakaian nyaaa...pertama kali aku rela hati menyerahkan tubuh ku pada laki..malu pun malu aku biarkan aja..aku lihat kote bf aku begitu besar dan tegang..dia kembali baring atas ku..sayang mahu x?...mahu jawab ku...kankangan aku dicuka seluasnya..selepas kotenya di gesel pada puki ku....akhirnya tiba untuk bersetubuh..dia minta aku untuk bertahan..pelan2 dia mejolok masuk..aaaahhhh sakitnyaaaaaaaa abg...puki aku still ketat lagi masa tu..batang dia pulak besar beb..aaaahhhh...aaarrrhhhh sakit abg...kejap syg..sat g abg bg syg sedap...jolokan demi jolokan akhirnya masuk abis batang dia dalm puki aku..tiem ti memmang sakit sgt...lepas aku kena enjut dekat 1 jam...dia lepaskan air mani dalam puki aku..lepas tu aku betul2 letih..kami berehat dulu..basu siap2 pulang..lepas sebulan..aku x datang haid..bila aku gi chek rupanya aku hamil..tapi sayang aku terpaksa gugur..walaupun cuma allah je yang tau..betapa aku mahu kan anak tu...dan kini kami akan bernikah x lama lagi....

4 ulasan:

  1. Memang sial punya budak bodoh terlbih

    BalasPadam
  2. Cerita yang di tulisnya ini adalah semasa dia dok tengah stim gila...he..he..he..

    BalasPadam
  3. memang sangap awek ni wajib lah kena balun cipap dia tu

    BalasPadam